Friday, May 1, 2015

Welkom

Hallo, hallo, hallo...

Ik ben nog nooit zo enthousiast en opgewonden geweest over iets! Ik kan niet wachten om te bloggen op deze blog, maar voor ik dat doe, is er nog één klein dingetje dat ik graag eens wil doen. Wat zou het kunnen zijn? Iedereen 1000 cadeautjes geven? Een lied schrijven? Die ene serie afkijken? Een ijsje eten?

Ik zou zo alle dingen die ik hierboven vermeld heb in een handomdraai willen doen, maar ik moet nog iets veel belangrijker doen, namelijk: de naam van mijn blog uitleggen!

Ik koos voor de naam 'Kamer Van Een Dromer' omdat ik ten eerste, een (dag)dromer ben met o zo grote dromen, en ten tweede omdat ik het gevoel heb dat ik in mijn kamer echt mezelf kan zijn. Dit is een plaats waar al mijn geheimen liggen, elk klein deeltje van wie ik ben is hier ontstaan en opgegroeid. Ik zit niet zomaar in mijn kamer om de asociale tiener uit te hangen; ik zit hier om mezelf te zijn.

"Het pad van een dromer is het mooiste wat er is." Ik koos doelbewust om mijn blog hiermee in te leiden. Het is een zin geïnspireerd op mijn favoriete citaat: "If you're willing to walk the path of a dreamer, anything is possible." - Jared Leto. Ik vind het een geweldige citaat en ikzelf vind dat het het mooiste pad is dat er bestaat. Een pad zonder limieten, zonder grenzen. Een pad waar hard aan gewerkt is, een pad dat het waard is om te belopen...

Ik hoop dat ik heel mijn leven lang dat pad mag belopen. Of erop huppelen. Dat zou ook fijn zijn.

Veel liefs X

3 comments:

  1. Welkom in de wereld van Nederlandstalige bloggers! :D
    Liefs, uw trouwste en grootste fan ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Dankjewel, Hanne!
      Veelliefs van JOUW trouwste en grootste fan :) X

      Delete

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik