Monday, June 8, 2015

Plog #1: Het Leven Van Een Studerende Tiener

Juni is toegekomen en dat brengt veel leuke zaken met zich mee: warm weer, laatste maand school, mooie zonsondergangen... Maar je hoeft niet lang te denken voor het woord "examens" opeens in het rijtje komt. Hier kijken we toch écht niet naar uit! Toch moeten we ermee door en daarom besloot ik om voor één dag een picture-log* te maken. Ik begin woensdag pas, maar ik ben altijd al veel te vroeg in blok-modus. Ik heb dus een hele dag foto's genomen om je eens een dagje met mij mee te laten beleven! Ik nodig je uit om eens een kijkje te nemen naar mijn (leuke) zondag:

8:15 u en het zonnetje zit al uit! Ik heb geen wekker gezet opdat ik zou kunnen uitslapen, maar dat zat er nu ook niet in...

Ik was al blij dat ik na een half uur toch uit mijn bed was geraakt. Ter gelegenheid hiervan nam ik dus een foto...

Ontbijten! Een goed en stevig ontbijt is mijn basis van elke dag. In het weekend geniet ik altijd van een lekkere kom Cruesli met wat aardbeien en een wat Griekse yoghurt. 

Voila! Ik kon niet wachten om er mijn tanden in te zetten.

De zondagochtend is altijd een moment waar ik naar uitkijk. Ik kijk dan altijd bij mijn ontbijt naar een serie. Ik ben momenteel helemaal in de ban van Supernatural, dus de keuze was snel gemaakt! (Voor zij die het willen weten: ik zat aan seizoen 5 aflevering 12)


Na mijn ontbijt had ik mij eerst gedoucht en gekleed, maar fotomateriaal kwam hier niet bij te pas...
Daarna ben ik aan mijn bureau gaan zitten en beginnen leren. Het eerste vak op de agenda? AARDRIJKSKUNDE!


Na een paar uur vond ik dat ik wel een pauze verdiende. Ik las dus verder in mijn boek 'All The Bright Places' van Jennifer Niven. Ik ben een enorme fan van het boek en ik raad het je aan om te lezen. (Wat deed het toch zo'n deugd om die beentjes even in de lucht te leggen)

Rond 1 uur stond ik voor de spiegel van mijn ouders hun kamer om deze foto te trekken. We gingen gaan barbecueën bij de familie en ik was mijn camera vergeten... (Slimme zet, hé!)

Om 5 uur kwamen we thuis, wanneer ik dus direct in de boeken dook! Het volgende vak op de agenda: wiskunde...

Dit waren we veel te snel beu... Ik besloot dus om wat leuke blogs te lezen op het internet!

Ik heb toen ook een beetje gitaar gespeeld. Ik ben nog niet zo goed, maar het lukt mij toch al een beetje! :)

Om de avond af te sluiten besloot ik om nog een aflevering van Supernatural te kijken en om te kijken naar 'Church Of Mars Paris' op VyRT. (Ik keek hier al een tijdje naar uit, dus ik was heel blij dat ze het eindelijk live toonden)

Mijn camera begaf het toen met de leuke melding dat de batterij leeg was.


Toen ben ik flink gaan slapen omdat ik echt hartstikke moe was! Ik viel bijna de heel dag zelf in slaap en ik kon dus elk beetje slaap gebruiken... Ik hoop dat je het leuk vindt om eens te kijken hoe een dagje er voor mij uitziet. Ik vond het echt leuk om eens een hele dag met mijn blog bezig te zijn. 

Veel liefs X

*Ik vond inspiratie om deze blogpost te maken nadat ik deze had gezien. Ik raad het jullie dus zeker aan om deze ook eens te bekijken.


2 comments:

  1. Zet 'm op meid! Komt allemaal wel goed met die examens! :) (wat lief dat je mn blog 'foto-waardig' vond xp)
    liefs; .x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :) Veel succes hé, Hanne! Laat ze maar een poepie ruiken! X

      Delete

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik