Sunday, March 13, 2016

Waarvoor Ik Aan Het Sparen Ben

Als minderjarige moet ik het stellen met wat zakgeld van mijn ouders en deze zomer (hopelijk) een vakantiejob. Ik heb niet te klagen, aangezien ik nog gezellig bij mijn ouders woon en dus voor zowat niets moet betalen. Toch zijn er wat dingen waarvoor ik aan het sparen ben! Vroeger kon ik echt niet omgaan met mijn zakgeld maar tegenwoordig ben ik daar toch wel een master in geworden. Er staan enkele dingen op mijn verlanglijstje, die ik toch altijd in mijn achterhoofdje heb wanneer ik geld krijg. Ben je benieuwd waaraan ik mijn centjes wil besteden? Lees dan gezellig verder!

FACTS
Conventies kosten nu helaas geld! FACTS kan ik het best omschrijven als de markt voor nerds. Je ziet overal leuke kraampjes, praat bij met de mensen die je ziet en het is gewoon zo'n gezellige bende! Op een markt geef je geld uit, dus is het niet meer dan normaal dat ik hiervoor aan het spraen ben. Zie ik jou ook op 2-3 april in Flanders Expo?

Spiegelreflexcamera 
Een spiegelreflexcamera staat al een tijdje op mijn lijstje, maar deze kruipt de hele tijd groter. Ik wil hem vooral gebruiken om foto's te maken voor mijn blog, filmpjes te maken en dus mijn creativiteit de vrije loop laten gaan en om foto's te nemen wanneer ik eens een leuke uitstap maak. Hiermee kan ik eindelijk wat kortfilms realiseren, dus dit is wel iets dat zeer hoog op mijn lijstje staat!

Boeken
Er zijn dit jaar toch enkele boeken die ik nog wil aanschaffen, dus dit mag zeker niet ontbreken in dit lijstje. Ook wil ik graag een boek voor zelfstudie aankopen. Hoogstwaarschijnlijk zal dit dan Spaans worden. Zo kan ik deze zomer een nieuwe taal onder de knie krijgen!

Elektrische Gitaar
Sinds vorig jaar speel ik gitaar. Thuis speel ik akoestische, in de les elektrische. Zo kan ik beide een beetje onder de knie krijgen. Toch ben ik een grote voorstander van de elektrische gitaar en zou ik er ook graag eentje aanschaffen.

Festival
Misschien dat ik dit jaar eens één dagje naar Pukkelpop ga gaan. Festivals zijn duur. Dat wordt sparen!

Band merch
Merchandise is nooit goedkoop geweest, en ik heb toch weer een aantal concerten op de agenda staan.

Zoals je ziet zal ik mijn vakantiejob dus kunnen gebruiken! Waar spaar jij voor?



2 comments:

  1. Ik zou meteen de helft van je lijstje kunnen overnemen, maar ik spaar ook voor beauty dingen en een nieuwe laptop. Ik kan je gerust ook wat helpen bij Spaans als je dat wilt ;D x

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik