Monday, August 24, 2015

Liebster Award

Deze foto heb ik schaamteloos gestolen van Hanne. Sorry!
Hallo iedereen,

ik kreeg daarnet een hele leuke tweet van Hanne, met de mededeling dat ik een mail had. Ik ben dus maar beginnen rond te zoeken naar wélke mail ze bedoelde (ik heb het toch vrij snel gevonden). Ze heeft mij genomineerd om 11 leuke vraagjes te beantwoorden. Ik zie het enorm zitten dus hier zijn de 11 vraagjes die Hanne mij gesteld heeft:

1. Als je één dag van je leven zou mogen herbeleven, welke zou dat zijn?
Wat een moeilijke om mee te starten! Na lang na te denken ben ik toch op iets gekomen. Ik zou terug gaan naar de dag wanneer ik bij mijn vriendin op de playstation was gaan spelen. Het klinkt misschien echt stom, maar ik herinner mij nog dat we allebei plat lagen van het lachen! Ik had toen zoveel plezier. 

2. Wat is de laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan?
Nightmare on Elm Street en ik vond hem eerder een tegenvaller... Ik ben de laatste tijd meer en meer films beginnen kijken (onder meer horror) en ik had meer verwacht van deze film. Het was dan ook een klassieker. Ik heb de 2010 versie gekeken en het is nu niet dat hij echt slecht was. Hij was minder dan ik had verwacht.
Freddy Krueger

3. Wat is jouw levensmotto/wat is jouw favoriete inspirerende quote?
"If you're willing to walk the path of a dreamer, anything is possible." - Jared Leto

Ik vind deze quote echt fantastisch! Het is ongeveer alles waar ik voor sta en het heeft mij altijd hoop en vertrouwen. 

4. Als je eender welk dier zou mogen kiezen als huisdier, welk zou het zijn?
Een wolf! Dat zou ik fantastisch vinden! 

Wat een adembenemend dier...

5. Ben jij tevreden met je naam, of zou je liever anders heten?
Ik zou liever anders heten. Ik vind namelijk dat mijn naam niet klinkt en niet bij mij past. 

6. Wat staat er helemaal bovenaan je wishlist?
Los Angeles bezoeken. Ik zou echt alles doen om ooit naar die stad te gaan.

City Of Angels

7. Wat heb je deze nacht gedroomd (of gewoon de laatste droom die je je kan herinneren)?
Ooooh, dit is fantastisch! Ik heb namelijk een geweldige droom gehad voor het laatst: 

We gingen met het school op trip naar Los Angeles (wat een toeval). Ik was enorm blij en iedereen was heel enthousiast! Na wat uren op het vliegtuig konden we uit het raam de mooie stad zien en wat later landden we. Daarna gingen we al onze valiezen gaan halen en vertrokken we naar ons hotel. Iedereen liep mooi in een rij en opeens liepen we de bocht om en zag ik in de verte een bekend figuur. Volledig gekleed als Dean Winchester stond Jensen Ackles tegen een auto te leunen. (Neen, niet de Impala). Ik stak zonder te kijken de straat over en ik zei "Jensen Ackles?". Hij keek recht naar mij en plaagde mij een beetje door te zeggen: "No, no, that's not me!". Maar toen ik dichter kwam opende hij zijn armen en gaf ik hem een knuffel. Ik was natuurlijk helemaal starstruck en ik probeerde wat deftige zinnen te vormen. "I literally just arrived here like 3 minutes ago and I already met you oh my god...", zei ik, waarop ik een warme lach terugkreeg. Opeens uit het niets kwam Jared Padalecki, gekleed als Sam Winchester, ook bij ons staan. Ik was natuurlijk weer helemaal van de wereld en gaf hem ook een knuffel. Jared vroeg dan: "So how long have you been watching the show?" , waarop ik hem vertelde om even te wachten en mijn vriendinnen met een camera riep. Ik keek dan weer in zijn richting en antwoordde: "I've been watching the show for like 3 months now,".,Ze keken naar mij met een blik die zei dat ik geen idee heb waar ik aan begonnen ben, "but of course I have watched all the seasons already.". Daarop kreeg ik een "Pssh, yeah, of course." van beide mannen. Toen kwamen mijn vrienden erbij en vertelde ik aan Jared en Jensen dat zij ook fan waren van de show en zij reageerden heel enthousiast. Hazel vroeg toen of ik op de foto wou met hen. Zij hadden er geen probleem mee en dus namen we een gezellige foto! Na een bedankje moesten ze helaas door en daar eindigde de droom ook. Jammer!

Jared Padalecki en Jensen Ackles
8. Hoe voel je je op dit moment?
Hongerig.

9. Met welke blogger zou jij graag eens samenwerken?
Met ons Hanne.

10. Wat is je favoriete foto van jezelf en waarom?
Dit is mijn favoriete foto omdat het idee voor deze foto zo spontaan in mij opkwam. Dit kwam eruit exact zoals ik hem voor ogen had.



11. Wat was je favoriete speelgoed toen je kind was?
Barbiepoppen. Totmijn vijfde leerjaar speelde ik dagelijks met mijn poppen. Aaah, de nostalgie.


Dit is hier normaal het deel waar ik de regels moet plaatsen en andere bloggers moet nomineren, maar omdat ik totaal nog niet lang in de blogger-wereld zit, wil ik dit toch gewoon aan mij voorbij laten gaan... Ik zou niet weten wie te nomineren! Sorry hiervoor...

X

1 comment:

  1. Hihi heel leuk dat je hem zo snel hebt ingevuld. Wat een leuke droom was dat zeg! En die samenwerking komt er nog wel! Ik sta open voor jouw ideeën ;) (oh ja en ik ga je zo meteen even aangeven bij de politie, omdat je mijn afbeelding gestolen hebt...)

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik