Saturday, December 19, 2015

Films Waar Ik Naar Uitkijk 2016

2015 komt stilletjes aan tot zijn einde en mag plaats beginnen maken voor 2016. Altijd jammer dat we vaarwel moeten zeggen tegen iets, maar we krijgen er een heel nieuw jaar voor in de plaats! Om het nieuwe jaar optimistisch te starten, wil ik jullie graag een paar films meedelen waar ik heel erg naar uitkijk. Het viel me voor het laatst op hoeveel films ik eigenlijk wil zien, dus zonder nog meer woorden aan mijn inleiding vuil te maken; hier zijn de films waar ik naar uitkijk:

Batman vs Superman: Dawn of Justice

bron
Ik begin de lijst direct met een knaller: Batman vs Superman. Op mijn computer heb ik zorgvuldig alles mee gevolgd dat te maken had met Comic Con. Toen ik dus vernam dat deze film volgend jaar uitkwam, was ik vooral verward. Batman en Superman, in één film? Vreemd. Toen ik de trailer bekeek ging dit vooroordeel snel weg en bleef er alleen nog maar enthousiasme over. Deze vakantie ga ik er dus volop gebruik van maken om zowel de Batman-films en de Superman-films te (her)bekijken. Waar ik het meeste naar uitkijk is Wonderwoman, want wie houdt er nu niet van een bad-ass vrouw?

bron

Deadpool:
bron
Deadpool is een nieuwe superheld in de filmwereld, maar hij is al lang bekend bij alle comic-fans. Zelf heb ik de comics nog niet gelezen, laat staan één comic, maar toch kijk heel erg uit naar deze film. Deadpool belooft een hilarische superheld te zijn die niet bang is om de befaamde "fourth wall" te breken. Een heel goeie reden om deze film te zien, is het feit dat Ryan Reynolds de rol van Deadpool vertolkt.

bron
Captain America: Civil War

Na een lange tijd wachten, kregen we EINDELIJK de trailer van deze film. Zelf ben ik grote fan van zowel Iron Man als Captain America, dus ik ben meer dan enthousiast over deze film. Er is nog geen enkele film van Captain America die mij teleurgesteld heeft en ik ben er zeker van dat deze ook fantastisch wordt. Ook zien we Bucky terug én Black Widow dus ik ben er al helemaal weg van. Naast hen krijgen we ook nog Hawkeye, Scarlet Witch én Falcon. Deze film is dus veelbelovend.

bron
Ghostbusters (geen trailer beschikbaar)

bron
De vrouwelijke ghostbusters. Meer hoef je hier niet van te weten. Ik ben zelf enorme fan van alles dat bovennatuurlijk is (geesten, demonen, etc.) en ik vond de originele Ghostbusters fantastisch. Om nu  bad-ass vrouwen aan het werk te zien... Het is een ware droom die uitkomt. Als dit alles nog niet genoeg was, heeft Melissa McCarthy één van de hoofdrollen te pakken. Deze film kan niet slecht uitdraaien... Dus, who you gonna call?
bron


Fantastic Beasts And Where To Find Them
bron
Een Harry Potter spinoff geschreven door JK Rowling en met Eddie Redmayne in de hoofdrol? Hoe kun je hier nu "neen" tegen zeggen?

bron

Now You See Me 2
bron
Als je de eerste film nog niet gezien hebt, raad ik je zeker aan om hem nu te kijken. Het is één van mijn favoriete films. Het gaat over 4 goochelaars die samen een tour doen voor hun fantastische show. Oh, en elke show beroven ze een bank en delen ze het geld uit aan het publiek. Dit ontglipt de politie natuurlijk niet en al snel wordt er een zoektocht opgericht om te zoeken achter deze 4 daders. Aan de hand van goocheltrucs ontsnappen ze keer op keer. Een magisch verhaal, waar er een tweede deel van uitkomt! Oh, heb ik al vermeld dat Daniel Radcliffe (Harry Potter ja) meedoet in het tweede deel?

bron

Suicide Squad
bron
Ik wil graag afsluiten met de film waar ik het allermeeste naar uitkijk: Suicide Squad. Wat zou er gebeuren als je de gevaarlijkste slechterikken inschakelt om kwaad te bestrijden? Dat is de vraag die men stelde en dus verzamelde ze de meest kwaadaardige criminelen van de superheldenwereld. Onder andere Deadshot en Harley Quinn behoren tot deze groep. Een grote troef van de film is zeker de geweldige cast: Margot Robbie, Will Smith, Jai Courtney, Viola Davis, Jared Leto en zelfs Cara Delevigne! Ook wordt de film geregisseerd door David Ayer (hij regisseerde o.a. Fury en de eerste Fast & Furious film) dus ik heb het volle vertrouwen in de film.

bron
Zelf kijk ik het meeste uit naar The Joker (gespeeld door Jared Leto), aangezien ik een heel grote fan ben van onze heer Leto. Zowel op vlak van muziek als films kijk ik enorm naar hem op. Na hem als Rayon te zien in Dallas Buyers Club (waar hij trouwens een Oscar voor won) kan ik niet wachten om hem als dit legendarische karakter te zien.

bron

Zo, naar welke film(s) kijk jij uit?


9 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik