Sunday, December 13, 2015

'Granny Takes A Dip' // REVIEW

Een tijdje geleden kreeg ik voor mijn verjaardag een doos van Lush. Het zat vol met een paar bath bombs en een stuk zeep en ik ben er meteen aan begonnen! Een paar maand later viel het mij in dat ik hier op mijn blog nog niets over had gezegd... Hoe stom! Daarom, speciaal voor jullie, heb ik besloten om eens een review te schrijven over een bath bomb. 

De bath bomb die ik voor het laatst gebruikte heet 'Granny Takes A Dip' (wat ik best wel een grappige naam vind.) Het is een schijfvormige bath bomb.


Dit is de beschrijving die Lush meegaf: 'Gebruik deze bathbomb voor een psychedelisch kleurenspektakel in je bad met een heerlijke geur van gember, peper en citroen.' Veelbelovend. 





De bath bomb kleurde het water roze/paars en ik vond dit echt heel mooi! Ik ben zo'n fan van het kleur paars, dus dit warmde mijn hart wel een beetje. Helaas heb ik niet echt veel van de geur gemerkt toen ik hem in het bad liet vallen. Jammer, vond ik zelf. Na afloop was ik dan wel weer helemaal zacht, maar er bleef geen geur hangen. Dat vind ik toch wel wat minder.

Los daarvan vond ik deze bath bomb geweldig, maar ik zou hem niet opnieuw kopen.


1 comment:

  1. Altijd zo tof om dit soort foto's te zien. Jammer dat er geen geur bleef hangen, maar het effect is wel erg mooi!

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik