Friday, December 4, 2015

Mooi? Prachtig.

Toen ik vandaag op mijn Tumblr ging, vond ik toch wel een speciale video. Ik ben enorme fan van viral videos met een belangrijke boodschap erin en deze moest ik toch even delen.

Zelf heb ik in het verleden (en soms nog heden) problemen gehad met mijn zelfbeeld. Vaak vond ik mezelf niet mooi en het is niet echt dat ik complimenten kreeg. Zelf ligt het onderwerp mij nog wat moeilijk omdat het nog altijd relevant is. Toch vind ik dat iedereen rondom mij mooi is en ik probeer altijd de schoonheid in anderen te zien. Ik was dus enorm blij toen ik deze video zag verschijnen op Tumblr: hoe mooi de mensen zijn als ze oprecht lachen! Ik vond dat ik dit filmpje met jullie wel moest delen, dus hier is het:



Voor ik deze post afsluit wil ik een moment nemen om toch even iets belangrijks te zeggen: je bent enorm prachtig, zowel van binnen als van buiten en ik hoop dat je het weet. Blijf stralen.

Dankje, Shea Glover, om de wereld toch een beetje mooier te maken.

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik